کتابخانه عمومی شهید بهشتی

کتاب و کتابخوانی
کتابخانه عمومی  شهید بهشتی

کتابخانه عمومی شهید بهشتی واقع در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان در سال 1348 تاسیس شد این کتابخانه دارای بیش از 17000نسخه کتاب است.
همچنین دارای بخشهای مرجع ، نشریات و بخش ویژه کودکان می باشد .
برای استفاده مراجعه کنندگان از فضای کتابخانه سالن های مطالعه خواهران و برادران بطور مجزا در نظر گرفته شده است.
.............................
شرایط عضویت در کتابخانه:
کارت شناسایی معتبر
یک قطعه عکس 4×3
مبلغ 2500 تومان حق عضویت یکساله
...........................
آدرس:خیابان امام خمینی(ره)-داخل شهرداری
شماره تماس :33715820-054
ایمیل:lib24.beheshtpl@gmail.com

بایگانی
نویسندگان
۲۶
خرداد ۹۵


                                            

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانههای عمومی شهرستان خاش ، مسئول کتابخانه عمومی شهید بهشتی از  جمع ‌خوانی کتاب اعترافات غلامان  در کتابخانه خبرداد.


در راستای اهداف کتاب‌خوان ماه و معرفی کتاب‌های خرداد ماه، جلسه جمع ‌خوانی کتاب « اعترافات غلامان  » در محل کتابخانه و با شرکت چند تن از اعضای کتابخانه برگزار شد.


وی در این درباره گفت: داستان  « اعترافات غلامان  » نوشته حمید رضا شاه آبادی با موضوع ولایتعهدی امام رضا (علیه السلام )توسط  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  در سال 1395  به چاپ رسیده است . راویان ماجرا ،غلامان دستگاه خلافت بنی عباس و مامون هستند که هر یک آنچه را که در رابطه با امام بر آنها گذشت و  گوشه ای از زندگی پیشین خود را نقل می کنند . داستان از  حرکت امام از مدینه تا به شهادت رسیدن ایشان  در مرو روایت شود.  اپیزود برجسته ای که کل روایت ها حول آنها می چرخد، داستان  سی غلامی است که مامور به شهادت رساندن امام رضا ( علیه السلام ) می شوند . کتاب  5 جایزه جشواره های مختلف به خود اختصاص داده که از مهمترین آن می توان به جایزه جشواره کتاب سال رضوی ،  شهید غنی پور و سلام بجه ها را اشاره کرد .


در پایان ، روزنامه کتاب شامل شناسنامه،  معرفی بخشی از متن  ،جوایز کتاب و ....  ، توسط  حضار تهیه و معرض  دید عموم قرار گرفت .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۶
دهقانی

جمع ‌خوانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی