کتابخانه عمومی شهید بهشتی

کتاب و کتابخوانی
کتابخانه عمومی  شهید بهشتی

کتابخانه عمومی شهید بهشتی واقع در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان در سال 1348 تاسیس شد این کتابخانه دارای بیش از 17000نسخه کتاب است.
همچنین دارای بخشهای مرجع ، نشریات و بخش ویژه کودکان می باشد .
برای استفاده مراجعه کنندگان از فضای کتابخانه سالن های مطالعه خواهران و برادران بطور مجزا در نظر گرفته شده است.
.............................
شرایط عضویت در کتابخانه:
کارت شناسایی معتبر
یک قطعه عکس 4×3
مبلغ 2500 تومان حق عضویت یکساله
...........................
آدرس:خیابان امام خمینی(ره)-داخل شهرداری
شماره تماس :33715820-054
ایمیل:lib24.beheshtpl@gmail.com

بایگانی
نویسندگان

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

۲۵
آبان ۹۲

هفته کتاب و کتابخوانی  گرامی باد

هفته کتاب و کتابخوانی امسال با شعار "کتاب آیینه فرهنگ وفرزانگی " و از ۲۵ آبان لغایت ۲آذر می باشد .لذا از کلیه کتابخوانان و دوستداران علم و دانایی دعوت می شود در برنامه های متنوع این هفته مارا یاری رساند  برنامه های مثل :

نمایشگاه تازه های کتاب          مسابقه نقاشی در تاریخ ۲۸/۸/۹۲        

                            عضویت رایگان

نقد کتاب " آیینه راز از سید مهدی شجاعی " در تاریخ ۲/۹/۹۲

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۲ ، ۰۴:۱۹
دهقانی
۱۷
آبان ۹۲
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۲ ، ۱۶:۰۱
دهقانی
۱۱
آبان ۹۲
سلام به همه دوستان کتاب دار  و همه کتابداران کتابخوان    شرکت در اولین دوره آموزشی ضمن خدمت کتابداران در استان با کلی خاطرات و تجربیات گذشت . خاطراتی مثل ....                           رمز عبور: آدرس شبکه کتابخوانان حرفه ای   سلام به همه دوستان کتاب دار و همه کتابداران کتابخوان شرکت در اولین دوره آموزشی ضمن خدمت کتابداران در استان با کلی خاطرات و تجربیات گذشت . خاطراتی مثل دیدار مجدد با دوستان و آشنایی با کتابداران جدید،شوق و اشتیاق کتابداران برای آموختن و اینکه بهترین همیار برای کتابخوانان باشند صمیمیت و صفای دوستان کتابخوان   ، گفتگو های با جدیت و پیگیر کتابداران در مورد فعالیتهای کتابداری درراستای خدمات عالی به مراجعین و انجام عملیات  رف خوانی به بهترین شکل ممکن و... در پایان این دوره هم عزم جزم   کردیم تا آموخته هایمان در کتابخانه بکار ببریم ما کتابدارا ن تصمیم گرفتیم: 1.سطح آگاهی ودانشمون بیشتر کنیم و مانند یک موتور جستجوگر زنده وپویا و فرا تر از زمان عمل کنیم تا همه افراد آنچه می خواهند در کتابها  بیابند. 2.توجه خاص به کودکان نوجوانان و نوسوادان داشته باشیم 3. هر گونه اطلاعاتی بعد از اطمیان از صحت آن  بپذیریم 4.مشاوره های مطالعاتی به خوانندگان بدهیم  و نگاهی عمیق تر به سیر های مطالعاتی  داشته باشیم 5.انتخاب صحیح منابع اطلاعاتی ، مطالعه  کتابها  ، یادگیری ، تثبت و بکاری آنها 6.خلاقیت و نوآوری در فضای کتابخانه  امیدوارم همه کتابداران بتوانند همه آموخته ها شون در کتابخانه اجرا کنند . ان شاءالله
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۵:۴۳
دهقانی